You are in:Home/Publications/تأثير نظام الدمج بين التلاميذ المعاقين ذهنياً والاسوياء على تعلم بعض المهارات الحركية فى درس التربية الرياضية

Ass. Lect. sherif mahmoud :: Publications:

Title:
تأثير نظام الدمج بين التلاميذ المعاقين ذهنياً والاسوياء على تعلم بعض المهارات الحركية فى درس التربية الرياضية
Authors: sherif mahmoud arfa
Year: 2016
Keywords: Not Available
Journal: Not Available
Volume: Not Available
Issue: Not Available
Pages: Not Available
Publisher: Not Available
Local/International: International
Paper Link: Not Available
Full paper Not Available
Supplementary materials Not Available
Abstract:

تأثير نظام الدمج بين التلاميذ المعاقين ذهنياً والاسوياء على تعلم بعض المهارات الحركية فى درس التربية الرياضية

Google ScholarAcdemia.eduResearch GateLinkedinFacebookTwitterGoogle PlusYoutubeWordpressInstagramMendeleyZoteroEvernoteORCIDScopus