You are in:Home/Publications/The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students

Prof. Abo Elsoued Mohamed Ahmed :: Publications:

Title:
The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students
Authors: Abouel-Seoud M. Ahmed
Year: 1999
Keywords: Not Available
Journal: مجلة التربية العلمية
Volume: 2
Issue: Not Available
Pages: 1-32
Publisher: الجمعية المصرية للتربية العلمية
Local/International: Local
Paper Link: Not Available
Full paper Abo Elsoued Mohamed Ahmed _the effects of using reigeluth's 1999.pdf
Supplementary materials Not Available
Abstract:

"أثر استخدام نظرية رايجلوث التوضيحية في تنظيم محتوى العلوم علي تعلم مفاهيم تصنيف الحيوان لدى طلاب الصف الرابع الابتدائي" عنوان البحث باللغة الإنجليزية: "The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students" جهة النشر: مجلة علمية محلية اسم جهة النشر: مجلة التربية العلمية عدد (2) - الجمعية المصرية للتربية العلمية تاريخ النشر: يونيو 1996 لغة البحث: الإنجليزية الصفحات: من 1 إلى 32 مجلد رقم: 2

Google ScholarAcdemia.eduResearch GateLinkedinFacebookTwitterGoogle PlusYoutubeWordpressInstagramMendeleyZoteroEvernoteORCIDScopus