You are in:Home/Publications/The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students | |
Prof. Abo Elsoued Mohamed Ahmed :: Publications: |
Title: | The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students |
Authors: | Abouel-Seoud M. Ahmed |
Year: | 1999 |
Keywords: | Not Available |
Journal: | مجلة التربية العلمية |
Volume: | 2 |
Issue: | Not Available |
Pages: | 1-32 |
Publisher: | الجمعية المصرية للتربية العلمية |
Local/International: | Local |
Paper Link: | Not Available |
Full paper | Abo Elsoued Mohamed Ahmed _the effects of using reigeluth's 1999.pdf |
Supplementary materials | Not Available |
Abstract: |
"أثر استخدام نظرية رايجلوث التوضيحية في تنظيم محتوى العلوم علي تعلم مفاهيم تصنيف الحيوان لدى طلاب الصف الرابع الابتدائي" عنوان البحث باللغة الإنجليزية: "The Effects of Using Reighluths Elaboration Theory for Sequencing Science Content on Learning Animal Classification Concepts for Fourth Grade Elementary Students" جهة النشر: مجلة علمية محلية اسم جهة النشر: مجلة التربية العلمية عدد (2) - الجمعية المصرية للتربية العلمية تاريخ النشر: يونيو 1996 لغة البحث: الإنجليزية الصفحات: من 1 إلى 32 مجلد رقم: 2 |