You are in:Home/Publications/العلاقة بين ابعاد التعلم المنظم ذاتيا ودافعية التعلم والتحصيل الدراسي لدى طالبات كلية التربية بعبري سلطنة عمان

Prof. Kamal Ismail Atteya Hassan :: Publications:

Title:
العلاقة بين ابعاد التعلم المنظم ذاتيا ودافعية التعلم والتحصيل الدراسي لدى طالبات كلية التربية بعبري سلطنة عمان
Authors: كمال اسماعيل عطية
Year: 2000
Keywords: Not Available
Journal: مجلة البحوث النفسية والتربوية
Volume: Not Available
Issue: 2
Pages: 251-281
Publisher: كلية التربية جامعة المنوفية
Local/International: International
Paper Link: Not Available
Full paper Not Available
Supplementary materials Not Available
Abstract:

Google ScholarAcdemia.eduResearch GateLinkedinFacebookTwitterGoogle PlusYoutubeWordpressInstagramMendeleyZoteroEvernoteORCIDScopus